neděle 7. října 2012

Live while we're young!!!

Už je to měsíc, co mně začala škola, třetí semestr na vysoké, a už teď nevím, co dřív. Ale s přípravou a učením to opravdu nepřeháním! Zkouškové je až za dlouho. Toto si říkám pokaždé a pak to dopadá tak, že se snažím naučit stohy papírů den před zkouškou (impossible!)

Tento týden byl celkem poklidný, až na migrénu a depresi po novořečtině, ano mám novořečtinu i klasickou řečtinu povinně, latinu už mám naštěstí za sebou :))).

Naštěstí je tu vždy vidina pátku a soboty a jako správný student se víkend neobešel bez party a posezení v hospodě, ostatně jako pokaždé. A každou sobotu na mě čeká stažený nový díl Glee a tentokrát mě úplně rozložil! Tolik emocí nacpaných do 40-ti minut!

 Moje nejoblíbenější písnička pro tento týden byla jednoznačně od One Direction (jak už titulek článku napovídá) Live While We're Young, ten klip Vám stoprocentně zvedne náladu.

Žádné komentáře:

Okomentovat